پر سودترین کسب و کارهای تولیدی د ایران

علاقه به کارآفرینی و راه اندازی یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران، از بدو بلوغ فکری، خواسته قلبی همه ما انسان ها بوده است.

به خصوص در کشور ما که تعداد زیادی از جوانان هنوز صاحب کاری نشده اند و از لحاظ اقتصادی در شرایط بحرانی به سر می بریم، کارآفرینی و تولید را می توان یکی از راه کار های اصلی خروج از این وضعیت دانست.

معرفی پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران

اما پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران که شما می شناسید در چه زمینه ای هستند؟ اگه شما در نظر دارید کسب و کاری تولیدی با هزینه نسبتا معقول و سود دهی بالا داشته باشید موارد تولید لیوان کاغذی، جوراب بافی، تولید نایلون و … در حال حاضر جزء پرسود ترین کسب و کار های تولیدی بوده و مناسب شماست.

در بخش بعدی به طور مفصل به ویژگی های هر یک از این کسب وکار های تولیدی پر سود می پردازیم، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تولید لیوان کاغذی در پر سود ترین کسب و کار های تولیدی

تولید لیوان کاغذی را یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران می دانند که حتی برخی از تولید کنندگان آن در خانه این کار را انجام می دهند، جالب است نه؟

این شغل نسبت به سایر کسب و کار های تولیدی پر سود دردسر خیلی کمی دارد و شما با سختی کم تری می توانید با تهیه این دستگاه و مواد اولیه آن که خدا را شکر در کشور ما به وفور موجود است، کسب و کار پر سود خود را شروع کنید.

پیش نیاز تولید لیوان کاغذی چیست؟

پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران

 

اگر شما می خواهید یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی را برای خودتان راه اندازی کنید یا حتی برای تعدادی کارآفرینی و ایجاد اشتغال کنید، ابتدا باید یک سری پیش نیاز را داشته باشید، برای مثال در تولید لیوان کاغذی باید در ابتدا دستگاه تولید آن را تهیه کنید و یک فضای حداقل 15 تا 30 متری را برای این دستگاه در نظر بگیرید.

البته این فضا فقط در زمانی که به تنهایی و با یک دستگاه بخواهید این کار را انجام دهید کافی است اما اگر بخواهید این کار را به صورت گسترده تر با دستگاه های بیشتر و افراد بیشتر ادامه دهید باید حتما فکری برای فضای مورد نیاز بکنید.

درباره قیمت دستگاه هم باید بدانید با قیمت 200 تا 300 میلیون تومان می توانید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی تهیه کنید.

مزایای کسب و کار تولید لیوان کاغذی

تولید لیوان کاغذی علاوه بر این که جزء پر سود ترین کسب و کار های تولیدی است، مزایای زیادی نیز برای شروع کار دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • دسترسی راحت به مواد اولیه
  • فروش آسان
  • کار با برق ساده
  • راحتی در پیدا کردن و تهیه دستگاه
  • سخت نبودن کار با دستگاه
  • درآمد بالا

درآمد کسب و کار تولید لیوان کاغذی

همان طور که گفتیم تولید لیوان کاغذی یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران است که درآمد شما بسته به نوع فعالیت تان، تعداد دستگاه،  و کارکنان تان دست خوش تغییر می شود اما طبق اطلاعات گذشته می توان گفت که میانگین کار با یک دستگاه تولید لیوان کاغذی به صورت ماهانه درآمدی در حدود 20 تا 40 میلیون تومان برای شما می تواند داشته باشد.

نام جوراب بافی در لیست پر سود ترین کسب و کار های تولیدی

شما اگر کار جوراب بافی را یک روز در سال هم در نظر بگیرید و آن روز، روز پدر باشد قطع انتخاب درستی درباره پر سود ترین کسب و کار تولیدی عمرتان کرده اید.

شاید تامین هزینه تهیه دستگاه جوراب بافی کمی سخت باشد اما باز هم جزء پر سود ترین کسب و کار های تولیدی به شمار می رود و بسیار راحت می توان آن را انجام داد.

از آن جا که تولید جوراب کار خیلی سختی نیست، به راحتی می توان آن را یاد گرفت و همچنین بازاریابی پیچیده ای ندارد، به همین منظور افراد زیادی علاقه مند ورود به این صنف هستند .

نحوه کار با دستگاه جوراب بافی

علاوه بر اینکه جوراب بافی یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی است، کار با دستگاه آن خیلی ساده است، به این صورت که شما نخ را به آن می دهید و جوراب تحویل می گیرید.

اما کار با این دستگاه مستلزم دانستن یکی سری اصطلاحا قلق است، پس سعی کنید تا قبل از یاد گرفتن آن ها به طور جدی با دستگاه کار نکنید.

مزایای شغل جوراب بافی

از مزایای شغل جوراب بافی می توان به موارد زیر اشار کرد:

  • راحتی در پیدا کردن مواد اولیه و نخ
  • بازاریابی نسبتا ساده
  • یادگیری راحت کار کردن با دستگاه
  • یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی از نظر درآمد

درآمد دستگاه جوراب بافی

پر سود ترین کسب و کار های تولیدی را تعداد افراد درون آن تعیین می کند، اگر تعداد افراد و دستگاه ها بالا تر برود، خب به طبع آن در آمد کسب و کار ها هم بیشتر می شود، برای مثال اگر کارگاه شما حداقل 5 یا 6 دستگاه و به همین تعداد نیروی کار داشته باشد، درآمد تان حدودا می تواند بین 45 تا 200 میلیون تومان باشد.

تولید نایلون را هم می توان جزء پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران دانست؟

بی شک یکی از پر مصرف ترین موادی که مردم در طول روز از آن به وفور استفاده می کنند نایلون است، برای مثال شما دقت کنید اکثر افرادی که در خیابان هستند چه کارمند و چه رهگذر، یک کیسه نایلونی در دست دارند، پس می توان شغل تولید نایلون را به چشم یکی از پر سود ترین کسب و کارهای تولیدی نگاه کرد.

مشتریان این محصول مردم عادی و به خصوص فروشگاه ها هستند که برخی از آن ها به مقاصد تبلیغاتی هم از این محصول بهره می برند، پس شما با یک بازاریابی خوب می توانید سهم بازار خوبی به دست بیاورید.

برای شروع کسب و کار پر سود تولید نایلون چه مواردی نیاز است؟

پرسودترین کسب و کارهای تولیدی

برای شروع یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی یا همان تولید نایلون، در ابتدا احتیاج به یک محیط 200 متری کارگاهی دارید که البته بسته به تعداد نفرات اندازه کارگاه متغیر است.

در وهله دوم باید دستگاه تولید نایلون را تهیه و راه اندازی کنید که کار کردن با آن خیلی هم سخت نیست اما پیشنهاد می شود حتما آموزش نحوه کار با آن را یاد بگیرید و بعد دست به کار شوید.

مزایای شغل تولید نایلون

  • جلوگیری از واردات این کالا به کشور و تقلیل هزینه ها
  • کمک به خود کفایی کشور در تولید
  • راحت پیدا شدن مواد اولیه
  • بازاریابی ساده
  • مشتریان زیاد
  • یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی از نظر درآمد

درآمد شغل تولید نایلون

شغل تولید نایلون به عنوان یکی از پر سود ترین کسب و کار های تولیدی در ایران در حال حاضر در ازای 8 ساعت فعالیت روزانه، بیش از 50 میلیون درآمد ماهانه دارد که البته این موضوع مربوط به تعداد دستگاه ها هم می شود و باز هم بگوییم که تعداد نیروها در یک کار، نقش تعیین کننده ای در تبدیل یک تولیدی کوچک به بزرگترین و پر سود ترین کسب و کار تولیدی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دامون مبنا مراجعه کرده و یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

لیست کارهای تولیدی با سرمایه کم

پر سودترین کسب و کارهای تولیدی  در ایران

در این بخش از مقاله ما به لیستی از کارهای تولیدی با سرمایه کم اشاره خواهیم کرد که ممکن است برخی از آنها با شرایط شما سازگاری داشته و بخواهید آن کار را گسترش داده و در آن به درآمد دلخواه خود برسید، پس با ما همراه باشید تا با لیست این کارها آشنا شوید.

  • تولید و بسته بندی مواد خوراکی
  • تولید کاغذ، مقوا و…
  • تولیدی نان و شیرینی
  • تولید عینک
  • تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو
  • تولید لوازم سرگرمی مانند انواع سازهای موسیقی، تجهیزات ورزشی و …
  • راه اندازی و تولید جواهرات اصل و بدلیجات
  • تولید عود
  • تولید مواد اولیه مورد نیاز برای هر تولیدی دیگری
  • تولید مخازن آهنی

 

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *